Om du är missnöjd med din beställning kan du returnera den till oss inom 30 dagar efter leverans. Observera att vi inte täcker fraktkostnaderna för returen. Läs våra villkor i förväg för att se till att allt går smidigt och att vi enkelt kan återbetala dina returnerade varor.

Vi kan inte acceptera din retur under följande omständigheter:

Varan når oss inte i sin originalförpackning eller har använts/tvättats/skadats.
Föremålet når oss utan att vi har fått ett sändningsnummer i förväg.
Plagg som bärs direkt på huden (t.ex. badkläder och underkläder) får inte ha öppnats eller använts av hygieniska skäl. I annat fall betraktas de som begagnade och kan inte returneras.

Hur fungerar returprocessen?


Kontakta oss via vår 'Kontakta oss'-sida, och vi kommer att tillhandahålla dig vår returadress.
Lämna paketet på ditt lokala postkontor och välj frakt med spårningsnummer.
Skicka spårningsnumret till vårt supportteam så att vi kan verifiera din retur.
Så snart vi tar emot din retur kommer vi att återbetala köpesumman inom en vecka via den betalningsmetod som användes för beställningen.

Observera: Om det inte lönar sig att returnera på grund av fraktkostnaderna för din beställning, kommer vi att vara glada att kunna hjälpa dig. Du får ett individuellt erbjudande från vår support.

OBSERVERA: Glöm inte att ange beställningsnumret i returförsändelsen. Utan detta nummer kan vi inte tilldela försändelsen och kan därför inte återbetala pengarna. (Beställningsnumret består av "#" + siffror, t.ex. "#1234").

Returadress:

Kontakta oss via vår 'Kontakta oss'-sida, och vi kommer att tillhandahålla dig vår returadress.
Du måste betala returfrakten själv, men observera att du också är ansvarig för returfrakten eftersom vi tyvärr inte kan täcka kostnaderna.

Vänligen returnera varorna till nedanstående adress. Du får då pengarna tillbaka inom 14 dagar, så snart varorna har anlänt till lagret: